„A Théta-Healing nem moralizál” – Nagy Szilvia.

Nagy Szilvia a Theta-Healing technika magyarországi hivatalos képviselője, mester instruktor és konzulens.

A teremtés koronáit alfahímeknek hívják. A Théta- Healing szemszögéből hogyan lehet megfogalmazni a „théta-hím” fogalmát?

Nézzük a férfiakat. Mindenkiben benne van a férfi és a női energia, tehát, hogyha a férfiak oldaláról dolgoznék valakivel Thétában, akkor valószínűleg az esetek nagy többségében azzal dolgoznánk, hogy a teremtő erő és a benne levő férfienergia minősége összhangban legyen, ugyanakkor megengedje magának azt is, hogy az elfogadó, befogadó oldala egyensúlyban legyen ezzel az erővel és meglegyen a bizalom is, ami valahol a női energiaminőséghez tartozik. Ha a „théta-hímet” nézzük, akkor nem az alfahímmel kapcsolatos gondolatok jutnak eszembe, hanem olyan férfi, aki tudatosan él, alakítja, irányítja az életét.

A férfi alapvetően birtokló. Ha megnézzük a különböző vallásrendszereket, a megszerzett nőt egyes helyeken csadorba bújtatják és otthonába zárják, hogy véletlenül se találkozhasson más férfi egyedekkel, nem is kommunikálhat onnantól, mert a birtoklás mélyen él a férfiakban, Az alfahím igazából gyenge, mert a birtoklással tartja meg a nőt. Egy „théta-hím” hogy tartja meg a női társát, hogy érzi magát biztonságban egy nő mellett?

Ha én lennék olyan helyzetben, mint egy ”théta-hím”, akkor ugyanaz érvényes, mint ami a hölgyekre is: ha összhangban van sajátmagával és a forrásenergiával, akkor egyensúlyban van és ítéletmentes vagy egyre inkább ítéletmentes és elvárás mentes magával és a környezetével szemben. Ami nem jelenti azt, hogy nincsenek elvárásai, vagy ítélkezései, hanem azt jelenti, hogy dolgozik magán és egyre inkább az egyensúlyi állapotot közelíti meg, viszont hogyha valaki egyensúlyban van saját magával, akkor innentől kezdve automatikusan bevonzza azt a partnert, aki ezzel egy hullámhosszon lehet. És akkor lehet, hogy a birtoklási viszony, illetve a szeretetnek a különböző igazságai – mint pl. a féltékeny szeretet, irigy, birtokló szeretet – átalakulnak a feltétel nélküli szeretet terében egy olyan őszinteségen vagy bizalmon alapuló kapcsolatra, ahol mindenki szabad és a szabadsága mellett szabad választásként van a másikkal.

Az ismert kapcsolatrendszerekben vannak a nőktől is elvárások és a férfiaktól is. A férfi legyen házias, okos, udvarias, s ezeknek nagyon nagy része a Théta kapcsán esetleg átváltozik: nem kell, hogy férfias legyen, hogy mindig kinyissa a nőnek az ajtót , mert ez egyfajta hitrendszet csak a mi kultúránkban, az emancipált nő nem is engedi, hogy kinyissák neki az ajtót. Mennyire értékelődik át egy nem „thétá-s” nő szemében egy „théta-hím”?

Ha azt nézzük, hogy miről szól a Théta-Healing, akkor azt nézzük, hogy hogy érint ez engem, ez a fő kérdésünk. Egy férfi szemszögéből nézve ha stressz van, hogy azonnal ki kell nyitni az ajtót a nő előtt, vagy nincs elég háziasság benne, vagy túl sok benne valamelyik része, akkor még mindig ki tudja ezeket dolgozni magából. De a Théta-Healing nem moralizál, nem erkölcsi oldalról közelíti meg a dolgokat, hanem hitrendszer oldalról.

Ha „van rajta stressz” leszedheted, ha akarod, de nem kötelező. Ha „nincs rajta stressz”, akkor kellemes az életed. Hogy hogy éli meg egy ember a másikkal a kapcsolatot? Ha egy hullámhosszon vannak, akkor jó, ha nem, akkor még mindig dolgozhat rajta. Ha dolgozik magán, akkor nyilván változik a környezete is.

Alfahím kontra „théta-hím”

3 Kérdés | 0 Comments

Hozzászólás