A problémavakság elhiteti velünk, hogy nincs is itt semmiféle probléma. Jól ugyan nem érezzük magunkat, és hogy valami gond van, azt észre sem vesszük, automatikusan, a megszokásaink, a gondolkodási mintázatunk rabjai vagyunk.
Gyermekeink tudása a mi jövőnk is. Radikálisan és gyorsan változik a világ, mindeközben a gyermekek tanulási módszereit egyelőre nem fejlesztik tudatosan, így sem a pedagógusok, sem pedig a gyerekek nem tudnak lépést tartani az elvárt követelményekkel. Sok szülő otthon vért izzad a gyermekével, hogy megtanulják a leckét.
Mindenkinek van története, amiben van szomorú és fájdalmas rész is. Mindenkinek vannak sebei és ott van mindenkiben a gyógyulás lehetősége is. Az emberek a könyörület korszakának a kezdetén vannak. A könyörület és a szolgálat szándéka ajándék a világnak és saját magunknak is. A könyörület egy természetes ösztön, az agyunkba van kódolva, hogy hogy segítsünk, gondoskodjunk […]
A technika, az információ rohamos fejlődése következtében az oktatásban, a tanulási módszerekben és az agyunk használatában elengedhetetlen a paradigmaváltás. Hogyan tudunk segíteni a jelen kor gyermekeinek abban, hogy akarjanak, szeressenek és tudjanak tanulni?